#Notatnik

russian roulette

Posted in Reportaż / Reportage by ja on June 2, 2008

W ostatnim czasie mialem niespokojne zycie, jestem troche zmęczony.

wydaje mi sie ze moja działalność zmieniła sie z robienia pojedynczych zdjęć, w coś bardziej złożonego i konkretnego. To chyba dobrze dla mnie, choć tutaj będzie się to pojawiało falami i w odstępach.

Teczkę do łodzi już złożyłem, to był też ciężki dzień, ostatni moment (biegłem przez łódź z wielkim ciezkim plecakiem na plecach, bo okazało się, że pani w sekretariacie postanowiła wyjść godzinę wcześniej niz bylo planowane) Zgubiłem też dowod osobisty ale ktoś znalazl : P W  Jak pomyślę o sobie, zdającym tam rok temu, to sam bym się nie przyjął.

Jeszcze w weekend mi sie wydawało ze jestem wypalony wszystkim, ale teraz to już sam nie wiem. Może nie jest tak źle.

Czeka mnie jeszcze zaliczenie całej sesji w szkole (która dzisiaj się zaczęła) a nie mam nic.

Te pociągi były hardkorowe, schudłem 5 kilo w tydzien. Trudny bardzo temat

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. pienkowski said, on June 2, 2008 at 9:41 pm

    Uwielbiam twoje zdjęcia. Śledzę je już ponad rok, od wpisu ze zdjęciami do teczki do łodzkiej [ tak samo miałem startować ]. Wg mnie przez ten rok rozwinąłeś się bardzo.
    Gdzie studiowałeś teraz?

    Pozdrawiam

  2. ossa said, on June 2, 2008 at 11:03 pm

    “Ja sie tam chce dostać!”
    ja też.. powodzenia..

  3. michaś said, on June 3, 2008 at 10:46 am

    zgubiłeś dowód? jeszcze coś ze starego Rubaja zostało ; ) trzymam kciuki aby tym razem sie udało : )

  4. rubaj said, on June 3, 2008 at 3:26 pm

    Dzięki P.: hmm studiowalem w akademii fotografii w warszawie na dziennych

    Michal: dobrze to słyszeć : )

  5. Junior said, on June 3, 2008 at 9:32 pm

    Jak zawse zdjecia dajace duzo do myslenia i ukazujace bardzo wiele. Trzymaj tak dalej Kuba =]

  6. siago said, on June 7, 2008 at 6:17 pm

    ( 5kg w tydzień! jakie to życie jest niesprawiedliwe…)

  7. sadfsadf said, on January 3, 2009 at 11:37 am

    msk bgs. odezwij sie na mejl


Leave a Reply

