#Notatnik

Posted in Głowna / Main, Słowa / Words by ja on December 6, 2008

siedze w lublinie

dzis zlozylem wystawe i juz nie mozna ogladac. milo mi ze tak duzo ludzi przychodzilo. przepraszam za meble w jednej z sal, pan portier wpadl na swietny pomysl, ze schowa je tam przed inspekcja.

nastepna wystawa bedzie w Warszawie w Galerii Obok na placu zamkowym. szczegoly podam jak sie dowiem

ciezka sprawa zyc na 3 fronty i nie miec laptopa – czlowiek  wraca do komputera i regularnie nie pamieta co gdzie ma. balagan sie robi totalny

Ok. srody bede przy swoim komputerze i dodam zdjecia.

zrobilem ostatnio troche nowego, sprobuje tez poskladac przyzwoitego podcasta z dzwieku, zdjec i moze video.

O wlasnie-  chetnie pozycze kamere od kogos z lublina

zaliczam pomału Af  – dyplom mam zrobiony i pozostało mi tylko pozbierac wpisy od wykladowcow (narazie mam dwa :)

 

Leave a Reply

