#Notatnik

Rainbow

Posted in Podróż / Travel by ja on November 15, 2009

9 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aniołek said, on November 15, 2009 at 4:24 pm

    echhh … :) znakomite..

  2. nutt said, on November 16, 2009 at 8:06 pm

    Bywam na Twojej stronie dość regularnie od czasu, kiedy zamieściłeś tu zdjęcia z dnia deskorolki, podesłał mi wtedy linka kolega, który gdzieś tam na zdjęciach się pałęta ;-). Bardzo lubię Twój styl, naprawdę. Piszę dopiero dziś, bo rano kartkując newsweeka spotkałam własnie jedno z Twoich zdjęć, miło było je tam zobaczyć. Gratuluję tego III miejsca , to spore osiągnięcie. Powodzenia dalej życzę !
    /no i czekam nieśmiało na jakąś wystawę w Lublinie. :)

  3. rubaj said, on November 16, 2009 at 9:08 pm

    dzieki, milo mi ze podoba ci sie to co robie
    pierwszy raz wysylalem na jakis konkurs bo nigdy sie nie moge zebrac. ale teraz juz bede wysylal :)
    Wystawa w lublinie juz byla jedna duza, ale mozliwe ze w niedalekiej przyszlosci jeszcze cos wyniknie. teraz poki co planuje w warszawie

  4. tomek said, on November 17, 2009 at 11:30 pm

    Kuba!
    tez dzis widzialem Twoje zdjecie w Newsweeku – mimo że uważasz, że to nie zajebiście, to gratuluje! a zdjęcia z Rainbow (szcezgolnie to ostatnio wrzucone) – KOZAK! KOSA! MIAZGA! tam sie jeszcze da pojechać? niesamowicie….

    pozdr
    T

  5. nutt said, on November 18, 2009 at 12:06 am

    może nie takie zajebiste, ale sam przyznałeś, że to Twój pierwszy konkurs, a od czegoś trzeba zacząć. czyli dobry start już za Tobą, teraz czekają Cię same pierwsze miejsca. ;-)
    kurczę, nie lubię tak słodzić, ale Tobie się nie da inaczej !

  6. rubaj said, on November 19, 2009 at 10:15 am

    nie no spokojnie. ciesze z tego co mam bo widocznie na tyle zasluzylem. chodzilo mi o to ze trzecie to po prostu zawsze trzecie:) nie spinam sie jakos szczegolnie co do konkursow choc przyznam ze teraz mnie to zachęciło. wszystko powolutku. trzeba robic swoje zamiast myslec o nagrodach.

  7. nutt said, on November 19, 2009 at 11:26 pm

    i takie podejście szalenie mi się podoba. ;-)
    Takie pytanie ode mnie, robiłeś kiedyś zdjęcia portretowe, fashion czy inne w tym stylu? Czy głównie na reportażach skupiałeś swoją uwagę od początku?

  8. rubaj said, on November 20, 2009 at 12:13 pm

    na poczatku sie uczylem probujac najrozniejszych rzeczy. potem samo sie wybralo

  9. Piotr Kwiatkowski said, on November 28, 2009 at 11:35 pm

    Swietne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem.


Leave a Reply

