#Notatnik

Nic nie rozumiem

Posted in Notatnik / Note, Słowa / Words by ja on May 17, 2010

Rok temu spotkałem gościa którego praca polegała na siedzeniu w stroju opony, na krześle, przy rondzie k. ZUS’u w Lublinie. Zrobiłem mu kilka zdjęć i pogadałem chwilę. Tego samego dnia spotkałem kosmicznie przypadkowo koleżankę Olene i spędziłem z nią sporo czasu (zazwyczaj spotykam ja raz na rok i zawsze wtedy rozmawiamy cały dzień)
Potem w zimie stałem z aparatem w tym syfiastym przejściu podziemnym kolo metra Centrum (Warszawa) i czekałem aż coś się wydarzy. Nie działo się nic specjalnego, ale miałem przeczucie/potrzebę, wiec sobie stałem. Po jakimś czasie chciałem już iść, ale postanowiłem poczekać jeszcze cztery minuty. Wtedy z przelewającego się tłumu wyszła do mnie Kama – siostra Oleny. Kama pierwsze co powiedziała, to to że jest w ciąży, i że “dziś Olena właśnie dzwoniła że też jest w ciąży”
W ubiegłym tygodniu tuz po powrocie z Maroka umówiłem się na zdjęcia z dwiema ciężarnymi kobietami. Olena przyszła z jakimś gościem, który powiedział, że się znamy. Po czym, okazało się, że to ten z opony.

Dziwna historia która dla mnie jest oczywista i spójna, ale trudno to wytłumaczyć.

Pewnie wypadało by teraz pokazać zdjęcia dziewczyn, ale nie. Ja pokażę zdjęcie, które zrobił mi wtedy człowiek z opony.

Tagged with: , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. olga said, on May 17, 2010 at 10:54 pm

    Olena ma w sobie ten czar przypadkowych spotkań, zawsze niesamowitych.

  2. Aniołek said, on May 18, 2010 at 11:10 am

    niesamowite :) ja juz dawno przestalam nazywac to zbiegiem okolicznosci ;))


Leave a Reply

