#Notatnik

Wrocilem

Posted in Notatnik / Note, Podróż / Travel, Słowa / Words by ja on March 12, 2012

wrocilem dzis nad ranem. fajnie wraca sie ta sama droga ktora szlo sie na poczatku. czlowiek przypomina sobie o czym myslal poprzednim razem. sporo sie zmienilo od tamtego czasu. dawno tak sie nie czulem. z jednej strony taki miesiac nic nie znaczy, po prostu nie wystarczy. z drugiej jednak strony zdarzylo sie tak wiele ze nie jestem w stanie tego jakkolwiek ogarnac. fotografowalem i pisalem, choc to drugie raczej dla siebie samego. teraz czeka mnie odrabianie sporych zaleglosci i przeprowadzka ale mam na to mnostwo energii:) przedemna lezy worek filmow, powycierane buty, zmaltretowany plecak, wszystko jeszcze w pomaranczowym pyle. pewnie minie jakis czas zanim calkiem stamtad wroce, o ile w ogole sie to stanie:)

Tagged with: , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. zero said, on March 12, 2012 at 5:53 pm

    ile tych filmów nazbierałeś? :)
    dokąd przenosiny?

  2. Grubas said, on March 12, 2012 at 10:48 pm

    Pisałem, że zazdroszczę? To się powtórzę:)
    Wszystkiego dobrego


Leave a Reply

