#Notatnik

Nowy Swiat

Posted in Notatnik / Note, Słowa / Words by ja on October 14, 2013

Ostatni czas nie był łatwy. Dwa miesiące temu rozstaliśmy się po 7 latach.

Ja to zrobiłem.

Opuściliśmy Kamienice Cudów.

Zamieszkałem sam w starym mieszkaniu, które stało puste po prababci.

Skrajne uczucia. Skrajne stadia sprzeczności. Najwięcej poczucia winy i strachu o drugą stronę.

Zacząłem fotografować moją nową-starą okolicę, włóczyć się, rozmyślać.

Często wracam do domu torami.

1

2

4

9

5

8

7

10

Tagged with: , ,

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Robert Danieluk said, on October 14, 2013 at 8:44 pm

    Kuba, głowa do góry!

  2. bartek said, on October 15, 2013 at 4:25 pm

    To jedne z mocniejszych chwil w życiu. zostawiają rysę na mózgu…
    A na pierwszym to chyba kamienica ‘po panelach’ ? Okolica dobrze mi znana

    czas leczy rany
    pozdrawiam

  3. Klaudyna said, on October 15, 2013 at 5:20 pm

    Powodzenia i szczęścia…


Leave a Reply

